vineri, 17 februarie 2012

Valeria şi Valentin Uritescu s-au căsătorit datorită unui cuţit




Valeria şi Valentin Uritescu au acordat un interviu în ediţia din februarie a revistei The ONE, în care vorbesc despre cele mai importante etape din viaţa lor şi despre povestea lor de iubire, care durează de mai bine de 40 de ani.
În interviu, cei doi povestesc despre cum s-au întâlnit prima dată, cum s-au căsătorit şi cum au reuşit, prin dragoste, să rămână alături atâţia ani. Începutul relaţiei lor se leagă de momentele în care Valeria îl vedea pe scena teatrului din Brăila pe Valentin, proaspăt venit în instituţie. A fost fermecată de el de la început.
De cealaltă parte, Valentin Uritescu mărturiseşte, emoţionat, cum o vedea prin centrul oraşului şi cum o urmărea prin tramvai, până a avut curajul să o invite la o prăjitură.
Celebrul actor povesteşte, în The ONE, că a aruncat cu un cuţit în uşă, spunând că dacă acesta se înfige, ei doi se vor căsători. Şi aşa s-a întâmplat, s-au căsătorit datorită unui cuţit: "La mine în viaţă aşa a fost. M-am lăsat în voia destinului".
Valeria Uritescu povesteşte cum a fost alături de Valentin la începutul carierei lui şi cum l-a sprijinit şi a insistat ca el să-şi dovedească talentul: "În căsnicia noastră, eu am cedat de cele mai multe ori, de fiecare dată când el mergea să joace în alt oraş, am lăsat totul şi l-am urmat. Ba mai mult decât atât, eu am fost cea care l-a îndemnat să meargă mai departe, să vrea mai mult şi am fost conştientă că la Bucureşti este locul lui şi că aici se poate remarca". În cazul familiei Uritescu, expresia că în spatele unui bărbat puternic se află întotdeauna o femeie puternică se potriveşte perfect.

Abordând şi subiectul geloziei, Valeria recunoaşte, în interviul din The ONE, că nu a fost niciodată geloasă pe partenerele de scenă ale soţului ei, dar că, în schimb, a fost geloasă pe orice femeie care numai se uita la el. A suportat infidelităţile soţului ei cu puternica convingere că doar pe ea o iubeşte. Valentin Uritescu afirmă: "Au fost trei cutremure în viaţa noastră. Primul - o actriţă frumoasă, mai tânără cu 20 de ani decât mine. A doua şi a treia au apărut şi ele, dar de fiecare dată i-am spus soţiei mele. Mai mult decât atât, pe unele a vrut chiar să le cunoască". Iar Valeria spune cu înţelegere: "Nu trebuie să te cerţi sau să te desparţi pentru orice fleac. Eu, cel puţin, am trecut cu vederea lucruri grave, pentru că l-am iubit pe Valentin şi poate că ăsta este de fapt secretul căsniciei noastre. Şi mai este ceva, niciodată nu ne plictisim împreună".
Aşa cum reiese din interviul din The ONE, cel mai important în relaţia lor a fost faptul că atunci când s-a terminat pasiunea, a rămas dragostea adevărată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu